نباید در جامعه اسلامی که زن دارای جایگاه شریفی است، زن نمونه را فردی عنوان کنیم که توانسته شغلی مردانه همچون اتوبوسرانی را انجام دهد.

حجت الاسلام محمد حسن نبوی، معاون تبلیغ و آموزش‌های کاربردی حوزه علمیه در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا بیان داشت: امروز رسانه های بیگانه متوجه جایگاه والای خانواده در جامعه اسلامی شده‌اند به همین دلیل برنامه های گسترده‌ای علیه کیان خانواده طراحی کرده‌اند.

وی بیان داشت: خانواده در بخش‌های گوناگون جامعه دارای اثر است و می توان گفت توان مردان در جامعه از پایگاه خانواده نشات می‌گیرد.

معاون تبلیغ و آموزش‌های کاربردی حوزه علمیه اظهار داشت: اگر زنان به سمت کارهای بیرون خانه کشیده شوند علاوه بر مخدوش شدن فعالیت مردان، مسیر پیشرفت هم کند خواهد شد.

وی اظهار داشت: ورود بیش از حد زنان به فضای جامعه موجب دامن زدن به فساد و بروز آسیب‌های فراوان اجتماعی خواهد شد.

این استاد حوزه علمیه قم بیان داشت: امروز جامعه غرب در آنچه طراحی کرده سرگردان مانده است و راه فرار ندارد.

وی بیان داشت: درنشستی با حضور بانوان در یکی از کشورهای غربی گفتم، غرب شما زنان را بازیچه خود کرده است، وقتی رنگ و لعاب خود را از دست بدهید شما را کنار می اندازد، در این هنگام خانمی که نماینده یونسکو هم بود بلند شد و گفت لازم نیست که جوانی خود را از دست بدهیم، اینها همین امروز هم ما را کنار زده‌اند.

این استاد حوزه علمیه قم بیان داشت: متاسفانه زن در جامعه غربی به صورت ابزار درآمده و برای رسیدن به اهداف اقتصادی، سیاسی قربانی می‌شود.

وی اظهار داشت: نباید در جامعه اسلامی، الگوی‌های زن نمونه به صورت معکوس تبلیغ شود.

وی بیان داشت: اسلام بهترین جایگاه را برای زنان ترسیم کرده است، اگر زن در این جایگاه قرار گیرد فرزندان دارای پشتوانه و مرد نیز دارای پایگاه قوی معنوی خواهد یود.

این استاد حوزه علمیه قم با اشاره به اینکه در دنیای غرب زنان همچون مردان در مشاغل سخت، کار می‌کنند، ادامه داد: نباید در جامعه اسلامی که زن دارای جایگاه شریفی است، زن نمونه را فردی عنوان کنیم که توانسته شغلی مردانه همچون اتوبوسرانی را انجام دهد.

استاد حوزه علمیه قم اظهار داشت: زن در مقام مادری، مربی دلسوزی است که یک نسل را پرورش می‌دهد.

وی گفت: شایسته است تا تحقیقی جامع صورت گیرد و واقعیت های زندگی زنان ورای نظریه‌ها و تئوری‌های رایج، در کشورهای غربی و اسلامی سنجش شود تا واقعیت ها روشن شود.